(Online) Algemene Ledenvergadering – 10 april 2021
10 april 2021

Zaterdagmiddag 10 april is de online algemene ledenvergadering (ALV) van de Nederlandse Fauve de Bretagne Club.

De ALV start om 14.00 uur en vindt, vanwege coronamaatregelen, digitaal plaats.

Digitale ALV
Het bestuur heeft bepaald dat de ALV 2019 en 2020 alleen digitaal te volgen is. Stemrecht kan alleen worden uitgeoefend door digitaal te stemmen tijdens de ALV.
De digitale ALV vindt plaats via www.online-alv.nl. U bent zelf niet in beeld, tenzij u daar om vraagt omdat u een toelichting wilt geven (meer hierover staat bij “vragen over agendapunten”). Deelnemen aan de ALV werkt eenvoudig, u hoeft geen aparte app te installeren en kunt dit doen op PC/laptop of tablet. Na uw aanmelding krijgt u van ons een e-mail met uitleg.

Aanmelden
De ALV is toegankelijk voor (gezins)leden van onze rasvereniging. U kunt zich aanmelden door vóór 2 april 2021 een e-mail te sturen naar alv@fauvedebretagne.nl. Graag uw naam, e-mailadres en mobiel telefoonnummer vermelden. We hebben uw mobiele telefoonnummer nodig omdat naar dit telefoonnummer een code gestuurd wordt waarmee u in kunt loggen tijdens de ALV.

Gezinsleden moeten zich apart aanmelden en (i.v.m. stemrecht) deelnemen op een aparte PC/laptop of tablet.

Heeft u vragen?
Heeft u vragen of twijfelt u of digitaal deelnemen iets voor u is? Laat het ons weten, dan nemen wij contact met u op.